loading...
تحلیل سهام بورس ایران
احسان نادری بازدید : 19 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

ای که با نامت جهان اغاز شد                                         دفتر ما هم به نامت باز شد

توسط برادر عزیزم و استاد گرامی جناب اقای ابطحی و جناب اقای محمد پور پا به دنیای تکنیکال گذاشتم .

خیلی علاقه دارم این علم رو یاد بگیرم و بسط و توسعه بدم و بتونم بیشتر در این وبلاگ تجربه های خودم رو بنویسم . وبلاگ نویسی سخته و کاربرد ویزه خودش رو داره امیدوارم بتونم مطلب رو خوب بنویسم و تجزیه و تحلیل کنم . در ضمن از دوستان عزیزی که میتونند من یاری کنند در زمینه علم تکنیکال خیلی خوشحال میشم که من حقیر راه وچاه رو با نظرات سازندشون بگن از همه دوستانی که به این وب سر میزنند ممنون .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 7,698